Veelgestelde vragen

Alle informatie over je leaseauto

Vindt hier uw antwoord op uw vraag

Bent u bestuurder van een leaseauto van Kamp Autolease? Het gemak van een lease auto is er natuurlijk altijd, of het nou zakelijk of privé lease is. Toch kunnen er nog allerlei vragen zijn over uw contract, auto of overige zaken. Hieronder hebben wij de meest voorkomende vragen op een rij gezet.

Mochten er vragen zijn die onbeantwoord blijven na het bezoek van deze pagina dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Rijden

Indien er een storingslampje op uw dashboard van de auto brandt moet u contact opnemen met de garage.

Oranje/Geel lampje: U kunt doorrijden maar neem wel z.s.m. contact op met de garage

Rood Lampje: Zet u auto direct aan de kant en zet de auto uit. Neem direct contact op met de garage

Start de auto niet en neem direct contact op met de garage

Zakelijke Lease:

Als u een verkeersovertreding heeft gemaakt zal deze bij ons binnen komen. Deze overtreding zal dan naar de werkgever doorberekend worden.

Private Lease: 

U krijgt de verkeersovertreding thuis binnen en kunt deze dan overmaken.

Als de auto door ons is verzekerd dan mag dat zeker! Onze auto’s zijn verzekerd in Europa. Kijk op de groene kaart of er ook landen zijn met een uitzondering. 

Pech & Schade

Als berijder van een auto van Kamp Autolease kunt u bij pech of schade 24 uur per dag en 7 dagen per week contact opnemen met de hulpdienst van de leaseafdeling via telefoonnummer 026-3553368

Dat is erg vervelend! Natuurlijk helpen wij u graag verder. Hiervoor moet u wel de schade melden via 088-3741759. Als u de schade gemeld heeft kunt u een afspraak maken om de schade te repareren. Indien de tegenpartij bekend is moet u een schadeformulier volledig invullen en ondertekenen. U kunt het schadeformulier hier downloaden.

Je hoeft niet alle schades aan je auto te laten repareren. Na de schademelding stemmen we met jou af of reparatie aan de auto nodig is. Als de schade invloed heeft op de verkeersveiligheid zullen wij altijd vragen om deze te laten herstellen.

Bij schadeherstel kan er een vervangende auto ingezet worden als dit nodig is. Controleer altijd je leasecontract of autoregeling voor de dekking en eventuele uitzonderingen.

Onderhoud & reparatie

Indien u een afspraak wilt maken voor onderhoud, bandenwissel, reparatie of schadeherstel kunt u het snelst online een afspraak inplannen. Dat kunt u hier doen.

Ja! Als u de auto aanbied voor onderhoud, reparatie krijgt u na 24 uur kosteloos vervangend vervoer mee tot de werkzaamheden klaar zijn. Tenzij anders beschreven in uw leasecontract.

Afhankelijk van uw leasecontract heeft u recht op winterbanden en natuurlijk op de halfjaarlijkse bandenwissel. Kijk uw leasecontract na om te zien of u hier recht op heeft. Klik hier op een afspraak voor de bandenwissel in te plannen.

Het is per auto verschillend wanneer er onderhoud moet worden uitgevoerd. De meeste nieuwe auto's geven een melding als er onderhoud nodig is. Ook vind je in het instructieboekje van de leaseauto terug wanneer de auto toe is aan onderhoud.

Documenten, gegevens & (in)leveren

Indien u uw auto moet inleveren kunt u dat doen bij Kamp Twente in Almelo of Hengelo. In sommige situaties kan het ook handig zijn om een alternatieve inleverlocatie af te stemmen. Neem hier voor contact met ons op.

Zorg er voor dat u aan de volgende zaken denkt:

  • Reserve sleutel
  • Onderhoudsboekje en laatste APK rapport
  • Kentekenbewijs en carpass (code kaartje)
  • Zorg er voor dat eventuele extra geleaste accessoires aanwezig zijn
  • Wilt u het inlever traject qua snelheid bevorderen zorg er dan voor dat u uw auto schoon en correct inlevert. Indien de auto erg bevuilt is hebben wij het recht om eventuele reinigingskosten aan u door te berekenen
  • Zorg er voor dat privé spullen uit de auto zijn

Heeft u interesse in een nieuwe leaseauto? Vraag dan snel een offerte aan voor zakelijk leasen of private lease

Zakelijke Lease: De groene kaart zal naar de werkgever gestuurd worden.

Private Lease: De groene kaart zal naar uw huis adres verstuurd worden.

Indien uw een nieuwe groene kaart wilt opvragen kunt u contact met ons opnemen en zullen wij deze opnieuw versturen.

Gaat u verhuizen of staat het adres bij ons verkeerd geregistreerd. Geef de wijzigen dan door via ons contactformulier.

Geen antwoord op uw vraag kunnen vinden?

Neem dan contact met ons op, wij staan voor u klaar!
Wij gebruiken cookies om je de best mogelijke ervaring op onze website te bieden. Door deze site te blijven gebruiken, ga je akkoord met ons gebruik van cookies.
Accepteren
Privacybeleid